The Divine Book (Kitab Ilahi)

Siri ini akan menyajikan bukti ilahi dari pencipta kita, itu akan mengungkap kebenaran mengejutkan, serta usaha untuk memberikan cahaya, kebijaksanaan, bimbingan, dan kesatuan bagi mereka yang mencarinya.

Seri menggambarkan perintah ilahi yang diberikan kepada umat manusia oleh Allah. Ini termasuk Injil, Quran dan lain-lain kitab lama Ilahi dan cuba untuk menjelaskan kepada kami arahan umum dan arahan ilahi di dalamnya. Seri menyoroti tema keamanan dan harmoni di dunia dan bagaimana hal itu ditekankan oleh Allah dalam kitab-kitab Suci.

Akhirnya ia merangkumi perubahan yang dibuat dalam Injil atas berlalunya masa dan cuba untuk menjelaskan Injil lama dan benar diberikan kepada umat manusia oleh Allah sendiri .Ia juga berusaha untuk menrapatkan jurang antara muslim dan kristian dengan menggambar hal-hal umum antara keduanya.

Siri ini Hak Cipta percuma dan anda bebas untuk berkongsi laman web ini dengan rakan-rakan dan sahabat sehingga mereka boleh mendapatkan keuntungan darinya.Kami juga mengucapkan terima kasih Noreagaa dan Achenar untuk memberikan kami bantuan teknikal dan sokongan.

Semoga Tuhan memberkati Kita sekalian!


Penulis : WUP Tube ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel The Divine Book (Kitab Ilahi) ini dipublish oleh WUP Tube pada hari Friday, May 11, 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan The Divine Book (Kitab Ilahi)
 

0 comments:

Post a Comment