The Arrivals (Ketibaan)



The Arrival adalah siri video pendek untuk menunjukkan kepada kita semua tanda keagamaan yang membuktikan asas dari semua keperluan untuk kewujudan Dajjal, Al Mahdi dan kedatangan kedua Nabi Isa. Setiap episod membuktikannya.

Siri menumpukan pada asas yang membahagikan Muslim-Yahudi dan pergi ke zaman lalu Nabi Isa. Siri ini mengambil bantuan dari Quran, Injil dan Taurat.Setiap tuntutan disokong oleh fakta yang dijelaskan dengan baik didokumentarikan dalam siri.Siri ini juga membawa banyak teori konspirasi yang lazim pada hari ini.Siri ini juga mendedahkan mengenai “new world order” dan motif kumpulan yang mempraktikkannya.

Siri ini tidak hanya untuk Muslim, tetapi merupakan seruan kepada kebenaran seluruh umat manusia. Siri ini bukan untuk menyebarkan sudut pandangan Islam tentang hal-hal lebih menyokong tuntutan tulisan suci (kitab suci) yang dikongsi bersama oleh orang-orang Yahudi dan Kristian.

Siri ini bertujuan untuk menghapuskan salah faham antara Muslim dan Barat, dan menilai dasar yang membahagikannya.

Siri ini terus menggunakan Bahasa Inggeris untuk menyampaikan mesej kepada Barat. Barat, jika mereka didekati dengan betul, dapat membentuk sebuah gambaran yang jelas dan menakjubkan tentang Islam dan Timur Tengah. The Arrival hanya melakukannya dengan menggunakan gaya yang ramah dan membuka mata anda untuk pencari kebenaran.

Diinspirasikan oleh Hashemsfilms dan sudah tentu daripada kitab suci Al-Quran,Injil dan Taurat, The Arrivals adalah satu produksi kerjasama daripada Noreagaaa and Achernahr. Siri ini tidak mempunyai hak cipta, anda bebas untuk menyebarkan kepada teman-teman dan sampaikan mesej keamanan dan kebenaran kepada semua.




Penulis : WUP Tube ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel The Arrivals (Ketibaan) ini dipublish oleh WUP Tube pada hari Friday, May 11, 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan The Arrivals (Ketibaan)
 

0 comments:

Post a Comment